Palvelut

Joustavaa taloushallinnon ulkoistamista

Tilitoimisto Paperless Oy on ystävällinen ja palveleva taloushallinnon kumppani. Hoidamme yritysten ja yhdistysten kirjanpitoa ja palkanlaskentaa sähköisesti ja sujuvasti. Pidämme taloushallinnostanne hyvää huolta!

Taloushallintopalvelut

Huolehdimme kirjanpidon rutiinit ja erikoistilanteet. Hoidamme yrityksen kirjanpitoa sähköisessä ohjelmassa mahdollisimman reaaliaikaisesti, jolloin tuloksen muodostumista on helppo tarkastella vaikka kesken kuukauden. Palvelu sisältää kuukausikirjanpidon, OmaVero-ilmoitukset, tilinpäätökset, tuloveroilmoitukset ja neuvontaa.

Raportointi

Procountorin kirjanpidon raportit ovat haettavissa ja tulostettavissa ohjelmasta milloin vain. Olemassa olevien raporttien lisäksi ohjelmaan on mahdollista tehdä omia räätälöityjä raportteja. Olemmekin räätälöineet asiakkaillemme lukuisia erilaisia raportteja erilaisiin tarpeisiin. Voimme myös toimittaa asiakkaan tarvitsemia kirjanpidon raportteja sovitun aikataulun mukaan.

Procountoriin yhdistettynä tarjoamme tekoälyä hyödyntävää johdon raportointia Myadvisor raportointityökalulla toteutettuna. Kysy lisää palvelusta!

Yrityksen taloushallinnon sähköistäminen

Sähköinen taloushallinto sopii kaikille. Procountorin sähköiseen taloushallintoon siirtyminen onnistuu helposti avullamme eikä suuria järjestelmäinvestointeja tarvita. Yhteistyö asiakkaan ja tilitoimiston välillä on tehokasta, kun molemmat käyttävät samaa järjestelmää omilla tunnuksillaan. Kahteen kertaan tehdyn työn määrä vähenee.

Procountorin etuihin kuuluu, että kaikki taloushallinnon osa-alueet löytyvät yhdestä ohjelmasta. Esimerkiksi myyntilaskujen laadinta, lähettäminen, muistutukset ja perintään siirto on tehty vaivattomaksi. Ostolaskut saapuvat ohjelmaan verkkolaskuina tai skannattuna.

Procountorin vaihtoehtona yksinyrittäjille on tarjolla Procountor Solo, pienyrittäjän laskutus- ja kirjanpito-ohjelma sopii erityisesti yksin toimiville elinkeinonharjoittajille tai pienille osakeyhtiöille. Sololla on kiinteä kuukausihinta.

Tutustu Procountorin ohjelmistoihin.

Palkanlaskentapalvelut

Meille ulkoistat helposti myös yrityksen palkanlaskennan. Laskemme ja maksamme asiakkaidemme palkat sovitusti Procountorissa. Hoidamme palkanlaskentaan liittyvät ilmoitukset Tulorekisteriin ja Verohallintoon. Hoidamme sopimuksen mukaan myös muita palkanlaskentaan liittyviä asioita.

Eniten kokemusta löytyy seuraavien työehtosopimuksien soveltamisesta: Matkailu- ja Ravintolapalvelut (MaRa), Kaupan ala, Hiusala, Yksityinen sosiaalipalveluala ja Elokuva- ja TV-tuotantoa koskeva työehtosopimus.

Myynti- ja ostoreskontra

Procountorissa tapahtuva säännöllinen myyntilaskutus on mahdollista ulkoistaa meille. Seuraamme sovitusti avoimien laskujen tilannetta ja hoidamme maksumuistutuksien lähettämisen ja mahdollisen perintään siirron.

Ostoreskontran ulkoistuksesta on hyötyä, jos yrityksessäsi on useampia ostolaskujen tarkastajia/ hyväksyjiä. Hoidamme ostolaskujen esitarkastamisen ja ohjaamisen hyväksyjille. Huolehdimme hyväksyttyjen laskujen maksatuksesta.

Procountor-ohjelman käyttökoulutusta

Neuvomme asiakkaitamme kaikissa Procountorin käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Saat kauttamme Procountor-käyttökoulutusta käyttöönotosta ohjelman monipuolisen hyödyntämisen tukeen.

Tilintarkastuksen yhteistyö­kumppanimme

SYS Audit Oy
Tilintarkastusyhteisö

Ota yhteyttä

Onko sinulla kysyttävää tai haluat, että otamme sinuun yhteyttä?
Laita viesti oheisen lomakkeen kautta.

Voit myös täyttää tarjouspyyntölomakkeen.