Tarina

Hei,

olen Anu ja innostuin yrittämisestä perustaessani ensimmäistä yritystämme vuonna 2007, Kämppä Kuntoon tekee yhä remontteja kodeissa ja liiketiloissa.

Ehdimme olla yrittäjätaipaleemme alkuun tilitoimiston asiakkaina ensimmäiset neljä vuotta, mutta minusta oli todella tärkeää ymmärtää itse perinpohjaisesti yrityksen taloushallintoa ja päädyinkin sitä opiskelemaan Yrittäjän ammattitutkinnon jälkeen, ensin taloushallinnon merkonomiksi ja edelleen Business Adviseriksi. Näiden ammattitutkintojen taustalla oli entuudestaan maisterin tutkinto Hollantilaisesta yliopistosta. Kerrytin työkokemusta kahdessa tilitoimistossa ennen oman tilitoimiston perustamista. Vuonna 2015 syntyi Paperless Oy, sähköiseen taloushallintoon erikoistunut tilitoimisto.

Yrittäjyys on kasvussa ja taloushallintopalveluille on kysyntää. Automaatio helpottaa rutiinien tekemistä, mutta taloushallinto on paljon muutakin kuin rutiineja. Osaavia taloushallinnon ammattilaisia on yhä vaikeampi löytää ja se tuntuukin olevan tällä hetkellä suurin haaste tilitoimistojen kasvulle. Jos sinulla on jo jonkin verran osaamista ja kokemusta alalta, mutta etsit vielä sitä oikeaa paikkaa loistaa, ole ihmeessä yhteydessä. Voidaan ehkä luoda juuri sinulle täydellinen työpaikka.

Etsitkö yrityksellesi kirjanpitäjää? Haluatko siirtyä sähköiseen taloushallintoon? Lue lisää miten voisimme olla avuksi juuri sinulle!

Anu Reniers

Arvot

Ystävällisyys

Pidämme huolta toisistamme ja palvelemme aina ystävällisesti.

Luottamus

Taloushallintopalveluiden onnistumiseksi molemminpuolinen luottamus asiakkaan ja tilitoimiston välillä on ehdoton edellytys. Luottamuksen perustana on rehellisyys ja avoimuus kaikissa yhteistyön kannalta merkittävissä asioissa. Ilman molemminpuolista luottamusta emme voi palvella asiakasta. Yhtä lailla tärkeää on työntekijöidemme keskinen luottamus.

Rohkeus

Rohkeus on sitä, että ei arkailla vaikeidenkaan asioiden hoitamista. Yrittäminen on rohkeaa, joten asiakkaamme ovat poikkeuksellisen rohkeita ja meidänkin on sitä oltava. Suhtaudumme rohkean intohimoisesti yrittäjyyteen ja töidemme hoitamiseen kunnolla.

Työhyvinvointi

Paperless Oy:ssä on ihanan rento ilmapiiri työskennellä. Meillä ei kenenkään tarvitse jäädä asioiden kanssa yksin, vaan apua ja tukea on aina tarjolla. Hankalat asiat hoidetaan yhdessä. Käytämme hyviä, ergonomisia työvälineitä ja työterveyshuollostakin saa tarvittaessa apua. Koska työ vaatii paljon osaamista ja asiantuntijuutta, se voi olla aika ajoin myös stressaavaa. Stressiä ei helpota nykyään kiihtyvällä vauhdilla muuttuvat viranomaiskäytännöt ja lainsäädäntö. Vastapainoksi pyrimme järjestämään säännöllistä virkistystä ja päivittäinen taukojumppa on toivottua. Sitä varten toimistolta löytyy jumppamatto ja kuminauhat.

Ekologisuus

Pyrimme kaikessa toiminnassamme huomioimaan luontoarvoja. Toimiston elintarvikkeet hankitaan luomuna, pesuaineet ovat ympäristöystävällisiä, kierrätämme toimiston jätteet mahdollisimman tarkasti, myös toimiston viherkasvien juoma vesi on osaksi kierrätettyä, käytämme mahdollisuuksien mukaan ekosertifioituja tuotteita, vältämme paperitulosteita, jolloin myös mappeja tarvitaan vähemmän. Käytämme ahkerasti polkupyörää kulkuvälineenä.

Ota yhteyttä

Onko sinulla kysyttävää tai haluat, että otamme sinuun yhteyttä?
Laita viesti oheisen lomakkeen kautta.

Voit myös täyttää tarjouspyyntölomakkeen.